Sprint Transport, een transportbedrijf uit Houthalen-Helchteren, is al tien jaar een trouwe klant van CLB Group. Het bedrijf doet een beroep op CLB Sociaal Secretariaat, CLB Externe Preventie en is sinds kort ook toegetreden tot de arbeidsongevallenverzekering via CLB Verzekeringen. “Ik nam het handelsfonds over en startte met Sprint Transport in 2008 en vanaf dag één doe ik een beroep op de diensten van CLB Group”, zegt zaakvoerster Alexandra Limage. “Een beslissing die ik me nog geen moment beklaagd heb. De dienstverlening is steeds kwaliteitsvol, stipt en proactief.”
“Op het moment dat ik startte als ondernemer, waren heel wat personeel gerelateerde zaken best nieuw voor mij”, vertelt Alexandra Limage. “Ik had niet zo goede ervaringen wat betreft samenwerken met de grote spelers op de markt. Al te vaak ben je daar een nummer. De bewuste keuze voor CLB Group, een kantoor gekend omwille van zijn persoonlijke aanpak, bleek snel de juiste. Onze dossierbeheerder kent de transportsector zeer goed, denkt altijd oplossingsgericht en reageert snel én met kennis van zaken. En wanneer de materie heel specifiek is, beschikt CLB Group over voldoende juristen om correct advies te verlenen.”
Enorme stappen
“De voorbije jaren hebben we samen een mooie weg afgelegd”, vervolgt Alexandra Limage. “Dankzij CLB Group gaan we op de juiste manier met ziekteverzuim om en ook op het gebied van preventie hebben we enorme stappen gezet, waardoor het aantal arbeidsongevallen zeer laag is. Zo hebben ikzelf en een medewerker de opleiding preventie adviseur niveau 3 gevolgd. Recent zijn we ook toegetreden tot de arbeidsongevallenverzekering van CLB Group.”
Ambassadeur
“Weet je wat ik vooral geweldig vind aan CLB Group”, besluit Alexandra Limage. “In de tien jaar dat we samenwerken, is het bedrijf enorm gegroeid. Toch blijft het een familiaal en zeer efficiënt bedrijf. Ze staan dicht bij hun klanten, de aanpak blijft persoonlijk en direct. Nooit voelen we ons een nummer. Ik ben dan ook een echte CLB-ambassadeur. Regelmatig raad ik collega-ondernemers aan om met CLB Group in zee te gaan en al die mensen zijn intussen even tevreden klanten.”
R&B Consulting - Stema Metaalwerken - RGB Castings - Wim Reynaerts
“We werken al enkele jaren samen met CLB Group en zijn klant bij zowel het sociaal secretariaat, de verzekeringen als de dienst externe preventie. In de metaalwereld is het erg belangrijk dat alle medewerkers op vlak van welzijn goed opgevolgd worden. De preventieafdeling voert regelmatig controles uit en begeleidt medewerkers indien nodig bij specifieke problemen.
Bij CLB krijg je altijd een duidelijk antwoord op je vragen. Ze reageren snel en bij een vraag verwijzen ze je meteen door naar de juiste specialist binnen CLB. Als mijn contactpersoon tijdelijk niet beschikbaar is, neemt een andere medewerker mijn vraag de dag zelf nog over. Die betrokkenheid trekken ze trouwens door op elk niveau van de organisatie.
Na een diefstal werd ik uitstekend begeleid door CLB Verzekeringen. Elk verzekeringskantoor kan een verzekering afsluiten, maar professionele ondersteuning in een moeilijk dossier (mét positieve uitkomst) is zeker niet vanzelf- sprekend. CLB is en blijft een belangrijke partner voor ons.”
Bouwbedrijf Dethier - Hilde Vranken
“Wij kunnen op CLB Group rekenen voor een vlotte en correcte loonberekening. Ze staan ook altijd klaar met waardevol advies en duidelijke antwoorden op al onze vragen rond tewerkstelling.
Het is een uitstekend gestructureerde onderneming. De doordachte structuur, de voortdurende evolutie in hun dienstverlening en de bekwame medewerkers zijn hun grootste troeven. Van de verwerking van je loonadministratie tot en met de uitbetaling sta je in nauw contact met een vaste dossierbeheerder.
Bovendien staat CLB Consult ons bij met professionele juridische begeleiding. De verschillende sociale deelgebieden zijn toegewezen aan vaste werknemers. Zo weet je altijd aan wie je welke vraag kan stellen. Net zoals bij CLB Sociaal Secretariaat en CLB Consult kan je ook bij CLB Externe Preventie terecht voor een brede en degelijke ondersteuning in ‘werk en welzijn’.
Hoewel je één van de vele klanten bent, voelt hun dienstverlening altijd aan als maatwerk.”