<p><strong>Tim Levecke is de zaakvoerder van Autokruispunt, een tweehandswagen-specialist met vestigingen in Tielt-Winge en Overijse. “Vijf jaar geleden hoorde ik een collega heel lovend over CLB spreken. Perfect moment om over te stappen. Want bij ons toenmalig sociaal secretariaat had ik echt het gevoel een nummertje te zijn. De snelheid en de persoonlijke betrokkenheid bij CLB is een echte verademing.”</strong></p>
<p>Tim is helemaal overtuigd van de CLB-service: “Autokruispunt zit al vijf jaar gebeiteld bij CLB als sociaal secretariaat. Dat vertrouwen was de basis om nog meer te gaan samenwerken. Als specialist voor tweedehandswagens zijn we dagelijks met verzekeringen bezig. En ook daarvoor kiezen we sinds twee jaar voor CLB. Hun verzekeringsdivisie regelt de polissen snel, correct en efficiënt. En dat is zeker in onze sector heel belangrijk.”</p>
<p><strong>Proactief opvolgen</strong><br />“Los van de specifieke markt waarin je werkt, komt het vaak neer op dezelfde dingen. Klanten appreciëren een persoonlijke betrokkenheid. Combineer het gevoel dat je een nummertje bent, met relatief lange wachttijden en je krijgt frustratie. En dat is net wat wij tegenkwamen bij de voorgangers van CLB. Dat waren grote organisaties waar je de voeling kwijtgeraakte. CLB is echt anders. Mijn collega krijgt de juiste input en gebruiksklare antwoorden voor alles wat sociaal secretariaat betreft. Ik focus me vooral op het luik met de verzekeringen. En ook daarin gaat CLB proactief aan de slag. Jaarlijks zitten we samen om hun adviezen te bespreken: ze nemen elke polis door om te kijken of die efficiënter kan. Zo maximaliseren we het rendement van elk dossier.”</p>
<p><br /><strong>Verder groeien</strong><br />“Autokruispunt blijft groeien. We bouwen aan een nieuwe infrastructuur op het bestaande terrein. Maar nog belangrijker is de begeleiding onderweg. CLB pakt elk dossier snel en grondig aan. Dát zijn de momenten waarop je het voordeel van een vlotte bijstand echt merkt. Want een verzekering heb je natuurlijk pas nodig als het misgaat. Dat CLB onze groei opvolgt, is een geruststelling. Door de gecombineerde expertise uit hun verschillende divisies krijg je een goed onderbouwd totaalpakket. Koppel dat aan een optimale bereikbaarheid via vaste contactpersonen tegen een scherpe prijs … en je weet waarom wij zo tevreden zijn over CLB.”</p>
<p> </p>
Rebecca Caenen - Creatieve bezielster van Immofair - Lanaken
“Super dat ze bij CLB Group ook telkens de mensen centraal zetten”
Patricia Robinne - Idearté
Communicatiebureau Idearté is al 15 jaar trouwe klant bij CLB Group en doet momenteel beroep op de afdelingen Sociaal Secretariaat, Verzekeringen en Externe Preventie. “Tijdens onze samenwerking met CLB groeiden we van 4 tot 16 medewerkers”, vertelt zaakvoerder Patricia Robinne. “Met de groeipijnen rekende CLB professioneel af.”